Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skärmsläckare

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-08-31 18:27

Det fanns/finns (vet inte om den funkar fortfarande) skärmsläckare från disney. Min dotter tyckte väldigt mycket om dom och jag undrar om det går att få fart på dom i x??
Kommer inte ihåg om det var en helt egen skärmsläckare eller om dom gick under after dark programmet??
Kommer någon ihåg?

Martin

Martin, håll din dotter borta från Disney. Det är ett läskigt företag... Inget för barn!

Dom gick väl under "After Dark" om jag minns rätt, finns inte för OS X än så länge.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martino:
Det fanns/finns (vet inte om den funkar fortfarande) skärmsläckare från disney. Min dotter tyckte väldigt mycket om dom och jag undrar om det går att få fart på dom i x??
Kommer inte ihåg om det var en helt egen skärmsläckare eller om dom gick under after dark programmet??
Kommer någon ihåg?

Martin

Jag minns skärmsläckaren du nämner. Mycket riktigt, det var ett tillägg till After Dark. Jag har dock inte sett, varken After Dark eller några Disney skärmsläckare på sistone, (har i och för sig inte intresserat mig nämvärt).
Vill du bara ha disney figurer, kan du ju alltid lägga några disney bilder i en mapp och låta OSX använda bilderna som skärmsläckare.

Det blir inte lika bra som de gamla After Dark släckarna, där (långben och musse om jag inte minns fel) gjorde tokigheter på skärmen, men det är alltid något.

/M

• Medlem
  • 2003-03-23 01:25

Någon som vet om det finns en skärmsläckare som är en ända stor analog klocka. Jag har hittat ett par, men skulle gärna vilja ha en som ser ut ungefär som klockan i OS X och som täcker större delen av skärmen. Den ska även vara still, alltså inte fara runt över hela skärmen. Några tips?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-24 00:50

Kommer inte att vara riktigt glad förrän dagen då Kalle Anka målar min skärm i Mac OS X.
Så är det.

eeeh,, kör på Matrix screensavern istället =P

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-03-27 17:13
Citat:

Skrevs ursprungligen av Oliver P
eeeh,, kör på Matrix screensavern istället =P

skulle en dotter tycka det va kul?
njaaa

Eller fetta på med Marine Aquarium.

Eller varför inte Mr Hanky skärmsläckaren?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-27 18:48

After Dark finns till Mac OS X...sort of. Infinisys har snickrat ihop en skärmsläckare som de kallar för After Dark. Vet inte om den fungerar med gamla moduler. Då kan det ju vara värt det men annars verkar det inte vara mycket att ha.
Titta själv , ser inte bra ju.
After Dark X

1
Bevaka tråden