Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Den här frågan har varit uppe ett antal gånger men jag hittar inget bra svar som funkar för mig. Har en SonyEricsson T610 och Telia-abonnemang. Jag kan ansluta till Internet via Bluetooth/GPRS när jag använder Ericsson T39 som modemskript. Inställningarna är alltså korrekta. Men farten blir bara 2400 bit/s.
Jag har hämtat skript från http://www.taniwha.org.uk/ och via versiontracker, men jag får inget av dem att fungera. Mitt Telia GO ligger som fyra i telefonen och jag använder *99**4# som telefonnummer, vilket enligt anvisningarna i readme-filen innebär att jag ska använda skript med samma CID-nr (Sony Ericsson GPRS CID4) men telefonen kopplar andrig upp. Sak samma med övriga skript.
Jag hade en 610 förut och har en Z600 nu. Också Telia, precis som du. Jag kör med GPRS CID3 och samma inställningar som med 610:an. Det funkar och jag får 4400 bit/s.
Jag hade en 610 förut och har en Z600 nu. Också Telia, precis som du. Jag kör med GPRS CID3 och samma inställningar som med 610:an. Det funkar och jag får 4400 bit/s.
Vilket script ska man köra med för K700i? Jag tog det första i listan och tycker det går segt. Och var ser du hastigheten?