Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Cin HD 23" + PB 15" 1.5GHz

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis beställt en sådan skärm. Finns det någon här som har testat hur bra det funkar ihop, något som blir segare med så stor skärm?

Jag kör samma koncept, fast med den "gamla" modellen av samma skärm.
Funkar perfekt. Märker ingen seghet.

gôtt mos! Men det borde bli problem om man skall spela i samma upplösning... eller har du provat några spel?

Ursprungligen av Gunslinger:

gôtt mos! Men det borde bli problem om man skall spela i samma upplösning... eller har du provat några spel?

Inte jag, men grabben har kört testkört Halo på den. Det funkade bra.

Trevligt, hoppas den kommer idag... kommer inte bli mycket vettigt gjort då.. =O)

Om man beställer från Apple så är det ju TNT som fraktar. Men när det kommer till sverige, skickas det då med posten eller kommer det hem en TNT snubbe med prylarna?? Någon som har beställt tidigare som vet?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 13:09
Ursprungligen av Gunslinger:

Om man beställer från Apple så är det ju TNT som fraktar. Men när det kommer till sverige, skickas det då med posten eller kommer det hem en TNT snubbe med prylarna?? Någon som har beställt tidigare som vet?

Det kommer hem en TNT-gubbe till dig.

Trevligt! Men han är lite seg tycker jag, grejjerna kom ju till Sverige i förrgår. Borde vara här idag tycker jag. Fast jag är väl lite otålig, nästan som när man var 8 och väntade på julafton

1
Bevaka tråden