Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program till Jaguar?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-09-30 00:45

Har för mig att någon sagt att det ska finnas en websida där man snabbt kan se alla program som är komplatibla med Jaguar och därmed finns ute. Var hittar man den informationen?
Det finns nämligen program som funkar i 10.1.5 som jag är i extremt stort behov av och inte kan vara utan. Så jag måste veta vad som kommer funka i Jaguar och vad som inte går. Eller finns det någon lösning på det? Kan man inte använda program alls i Jaguar som först och främst gjorts för 10.1 och högre?

[ 30 September 2002, 00:46: Meddelandet ändrat av: carbon ]

• Medlem
  • Göteborg
  • 2002-09-30 01:14

Ja, på den sidan kan man ju få reda på lite. Men det är mest mindre program som jag undrar ifall de funkar i Jaguar. Tex. kommer dessa funka?: ICQ, Hotline Client 1.8.5, GIFfun, Frogblast, Freeway, DivX Doctor II, DesktopCalendar, vlc, vcdtoolsX, Transmit, Speed Download, Proteus, Cellulo, Avi2Mov, Yadal mfl.

Någon som testat dessa program i Jaguar?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: carbon:
Ja, på den sidan kan man ju få reda på lite. Men det är mest mindre program som jag undrar ifall de funkar i Jaguar. Tex. kommer dessa funka?: ICQ, Hotline Client 1.8.5, GIFfun, Frogblast, Freeway, DivX Doctor II, DesktopCalendar, vlc, vcdtoolsX, Transmit, Speed Download, Proteus, Cellulo, Avi2Mov, Yadal mfl.

Någon som testat dessa program i Jaguar?

Jag har inte testat alla dessa program i Jaguar men vet iaf att Proteus, Transmit och speed download funkar utmärkt.

De andra vet jag tyvärr inte men det finns nog nån annnan som vet.

Alla apps du nämner fungerar i 10.2.1 iaf.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2002-09-30 02:02

Låter jättebra!

• Medlem
  • Mark
  • 2002-09-30 22:53

Hej!
Det finns många listor. Jag bidrar med en till
http://www.osxgnu.org/

Lev väl

• Oregistrerad