Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iLife 05, första intryck?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Börjar ju dyka upp lite recensioner om Mac mini, nu när jänkarna fått leveranser. Mkt intressant förvisso men är det nån som också hittat första intryck av iLife 05 därute?

• Medlem
  • Södertälje, Sweden, Sweden
  • 2005-01-22 10:43

Skulle inte iLife 05 börja levereras först den 29 Januari...?

Ursprungligen av bodo:

Skulle inte iLife 05 börja levereras först den 29 Januari...?

i USA den 22:a.

Har förstått av alla upppackningsbilder av minin, att 04 är förinstallerat men att 05 ligger med i kartongen på två skivor.

• Medlem
  • Varberg
  • 2005-01-22 10:44

Finns en del tester på iWork och iLife om du googlar. Alla tester verkar inte vara gjorda md final versionen.

Ja, tydligen har de tillverkat en massa minis innan iLife 05 blev färdigt, därav den extra skivan med iLife 05. Gäller nog bra första skeppningen.

Mina korta intryck av iLife... nåja .. iaf av de 2 programen jag använder.
iPhoto- jag säger bara äntligen. precis dom finnesserna saknade jag. det som jag tidigare använde photoshop elements till kan jag nu göra direkt i programmet. Helt otroligt smidigt med den "dashboard" liknande menyn med alla inställningarna jag kan göra.
Stabilt och förhållandevis snabb (på min burk iaf.) Omdömme: photoshop elements, bort. iPhoto in.

GarageBand. Jadu .. så enkelt .. så avancerat.. jag tycker det är riktigt bra.. jag kan göra egna loopar .. lite smidigt multi-track-funktionen har ja inte testat eftersom ja egentligen är en kass musiker. Nått jag gillar.. är röstförvrängingen.. hur ballt som helst för mig som inte heller kan sjunga!.
Omdömme: reason, för avancerat. garageband, räcker utmärkt för mig.

givetvis är detta min åsikt..

Buggar i iLife05

Lite rapporter från folk som börjat testa nya iLife. http://www.macintouch.com/ilife02.html#jan24
Lite småbuggigt verkar det som

1
Bevaka tråden