Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra muspekar ikon i OS X.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2001-11-19 12:55

Börjar bli lite irriterad av muspekarens ikon i OS X. Den snurrande regnbågsfärgade plutten är inte speciellt vacker. Då tänkte jag att det borde finnas ngn som har gjort om sin ikon. Skulle vara just med ett hederligt timglas som snurran istället.

  • Oregistrerad
  • 2001-11-19 14:18

Timglas... vad är det för pc fasoner! Jag är faktiskt ganska fäst vid badbollen, den ser iaf 5 gnger så bra ut emot vad den gör i 9an, fast den har lite dålig maskning..

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2001-11-19 15:34

Jag vill inte att det ser ut som på ngn j*vla PC. Utan som på vanligt Classic manér. Vilken vanlig Mac-muspekar ikon som Apple har använt tidigare under OS 7->9.

Men macen har aldrig använd timglaset, utan det har varit en typiskt windowsgrej.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2001-11-19 16:32

Skulle vilja ha en pulserande aquadroppe istället för klockan eller timglas eller badbollen.

  • Oregistrerad
  • 2001-11-19 16:57

Badbollen har finns i Classic, fast där är den svartvit. Timglaset du syftar på är ett armbandsur.. jag har faktiskt ingen aning om hur man ändrar på badbollen, men det borde gå på ngt sätt..

  • Medlem
  • 2001-11-20 00:39

Det är ingen badboll den har ett stort hål i mitten och det har inte badbollar

ser mer ut som en CD eller nån typ av LSD Donut

nej men seriöst tror jag att den är svår att haxxa,den laddas precis efter glad mac vid start, säkert nått kompilerad pryl det är nog ingen tiff. pdf. divx. mov ???

[ 20-11-2001: Meddelandet ändrat av: love ]

1
Bevaka tråden