Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inbjudan till Apple Store London

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac har fått inbjudan till en helkväll på Apple Store i London

John O'Grady är Store Manager för den nyöppnade Apple Store på Regent Street i London. Han bjuder in oss till en helkväll endast för medlemmar i s k "User Groups" redan nu på fredag (god framförhållning minst sagt) den 10:e December klockan 19.00. Butiken är då stängd för vanliga kunder.
John skriver:

"The Apple Store is more than just a store. It's a place where you can come to share your ideas and learn the latest tricks of the trade from our experts, as well as other Mac users. Join us for a special evening for User Group members and learn how you can use our store for your own User Group functions. Come along and we'll give you a full guided tour, plus special presentations and a chance for you to look at and try the latest Apple technology. You can get your questions answered at our Genius Bar, talk to our in-store Creatives in The Studio or catch one of the workshops on offer in our state-of-the-art, 64-seat theatre area.

We look forward to seeing you. 10 December 7:00 p.m., Apple Store, Regent Street, London W1 (nearest tube: Oxford Circus).

Best Regards,

John O'Grady
Store Manager"

Skrivet av: Martin Björnström

Läs mer:
http://www.99mac.se/vbindex.php?id=814

cool

coolt

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 11:43

Jag är intresserad.

Det är ingen föranmälan såvitt jag har förstått utan bara att åka dit. Du kanske ska skriva ut denna PDF dock?

http://media.99mac.se/nyhetsbilder/se/usergrouplondon.pdf

Ser man på. Råkar vara i London på fredag, så vi kanske ses.

Uppdaterat: attans, glömde att min kompis är Lucia i S:t Paulskatedralen fredag kväll. Det får nog gå före...

Senast redigerat 2004-12-08 23:56
  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 16:42

Jag bor i London, så jag kommer definitivt! De som kommer får ju träffa Gustav (hoppas namnet är rätt), svensken som jobbar i The Studio där. Vet inte om han läser detta, men ifall du gör det, kommer du vara där?

Äsch, varför kunde det inte ha varit förra fredagen då jag var där...

Jag står i Apple Store London på Regent Street just nu. Den här butiken är i nivå med New York Soho butiken i storlek, dvs en av dom absolut största.

Härligt att se 300-500 personer stå inne i butiken och pilla med alla spännande produkter som finns för demo. En stor skillnad är att även unga och äldre drar sig in i butiken för att upptäcka en ny värld, det måste generera en hel del switchers gissar jag.

Hursomhelst värt ett besök om du är i London, butiken ligger väldigt centralt precis intill Oxford Cirkus.

Ursprungligen av Björnström:

Jag står i Apple Store London på Regent Street just nu. Den här butiken är i nivå med New York Soho butiken i storlek, dvs en av dom absolut största.

Härligt att se 300-500 personer stå inne i butiken och pilla med alla spännande produkter som finns för demo. En stor skillnad är att även unga och äldre drar sig in i butiken för att upptäcka en ny värld, det måste generera en hel del switchers gissar jag.

Hursomhelst värt ett besök om du är i London, butiken ligger väldigt centralt precis intill Oxford Cirkus.

Mm den e fin, besökte den under nyår men flickvännen tyckte det var lite väl lite prylar.. Stämmer, men apple är väl "less is more"

Jag drar till London till sportlovet. Big ben kan verkligen gå och dö. Jag vet var jag kommer att hänga.

1
Bevaka tråden