Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag köpte min iBook på Estrad i Karlstad, mest p.g.a. att de hade "räntefri" avbetalning. Sen har ju Office på gräsdalen macar till försäljning, tror jag.
Apple store skickar väl även till Arvika misstänker jag.
Särskillt bra om du är student. Om du köper via Mecenat Apple Store (www.mecenat.se) så får du 10% rabatt på all hårdvara. Du måste iofs beställa ett mecenatkort men det är gratis om man orkar vänta en vecka eller två.
Man får ju vänta på sin mac också så det är ju inget för den otålige men det är nog definitivt billigast och så får man grejerna hemkörda.
Apple store skickar väl även till Arvika misstänker jag.
Särskillt bra om du är student. Om du köper via Mecenat Apple Store (www.mecenat.se) så får du 10% rabatt på all hårdvara. Du måste iofs beställa ett mecenatkort men det är gratis om man orkar vänta en vecka eller två.
Man får ju vänta på sin mac också så det är ju inget för den otålige men det är nog definitivt billigast och så får man grejerna hemkörda.
//Alex
Jo , men det var detta om man behöver hjälp i början , om man är helt grön på mac .