Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mackie tjuvstartar skänker bort bra musikprogram

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mackie tillsammans med Guitar Player magazine skänker bort Tracktion ett bra OSX audio/midiprogram som också fungerar som VST värd. Enda kravet är registrering.
http://www.guitarplayer.com/freetracktion.htm

  • Oregistrerad
  • 2004-11-22 15:39

Tracktion ska ju bundlas med Spike. Ujujuj, vad jag längtar på Spike.

Verkar vara ett ganska så bra program. Har inte hunnit testa så mycket än men det funkar bra med Reason i alla fall (som ReWire master).

  • Oregistrerad
  • 2004-11-22 23:29

Jepp, härligt litet program, Tracktion.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-11-23 10:18

Det verkar ha en del funktioner, men det är inte vidare mycket Aqua över det.

Ursprungligen av memark:

Det verkar ha en del funktioner, men det är inte vidare mycket Aqua över det.

Nej de prioriterar väl mer att det är körbart på så många macar som möjligt. GUI:et i Garageband t.e.x. tar ju onödigt mycket datorkraft.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-30 18:38

Vad himla litet det är - bara fem megs fil att tanka?

  • Medlem
  • 2004-11-30 18:44

japp, och bara 6.6 mb sen. trevligt trevligt. hade funderat på att köpa det men nu fick man det gratis, inte alls dumt.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-30 19:11

Jag fattar ingenting - jag tankade ner det och körde det men det är ju bara en demo. Hur tusan får man det upplåst?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-01 11:32

inget som vet?

Pressmeddelande från Harmony central med länk

Pressmeddelande från Harmony central med länk:
http://news.harmony-central.com/Newp/2004/Free-Traktion.html

Ladda ned från:
www.mackie.com/tracktionpromo

Mackies websajt:
www.mackie.com

  • Medlem
  • 2004-12-01 12:43
Ursprungligen av petsematary:

Jag fattar ingenting - jag tankade ner det och körde det men det är ju bara en demo. Hur tusan får man det upplåst?

Klicka dig vidare så kommer du till en sida där du kan be dem skicka ett registreringsmail. I tracktion väljer du sedan About (nere till vänster)-> Register. Leta dig fram till reg.filen och voila!

Eventellt skickar de mailet automagiskt, men jag gjorde som ovan. Tror att det gick lite snabbade.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-01 12:49

Heh, de hade ju skickat den till mig redan. Så går det när man använder nåt hotmailkonto man aldrig kollar som skräpkonto för sidor som ber om e-mail! What goes around...

Nåväl, nu funkar det. Tack!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-30 16:45

Missade deras promotion eftersom jag varit bortrest men skulle gärna vilja testa, hur jag kan använda tillsammans med reason. det är ingen som har registreringsfilen och skulle vilja vara snäll och dela med sig?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-30 21:42

jag är i samma sits som cowboy dan, jag glömde dock...

1
Bevaka tråden