Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Systersajten nere, why?

Tråden skapades och har fått 44 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av fjellis:

Akta så du inte blir anklagad för att bo där:-)))

Förresten har du lite stålar över så skicka lite till mig....

Trevlig boplats ju

Och går det bra med monopol-pengar?

hmm.. nu kommer dom nog och rensar snart man får visst inte VLTa i den här tråden :rolleyes:

• Oregistrerad
  • 2005-01-31 10:12

Mycket bullshit här nu tycker jag.
Men hur går det med servern skulle jag vilja veta?

/Fade aka Rillo på 99musik

Återigen, detta är ingen typ av chat (se forumreglerna). Det har redan givits besked om att servern snart kommer igång. Stänger tråden.

• Medlem
  • Nacka
  • 2005-01-31 14:52

Uppe igen om ni inte märkt det redan.

• Oregistrerad
  • 2006-02-11 11:41

Ok, tråden är ett år gammal, men nu har 99musik gått och lagt sig igen. Någon som kan ge lite massage och kraftpiller till 99musik?

Ursprungligen av jgb@99musik:

Ok, tråden är ett år gammal, men nu har 99musik gått och lagt sig igen. Någon som kan ge lite massage och kraftpiller till 99musik?

Tydligen hade Apache-tjänsten kraschat men den är igång igen nu.

Angående Offtopic finns det faktiskt ett forum där nu (som inte vi driver dock):
http://www.offtopic.se/

Själv så saknar jag offtopic.se...
Var snack om att det skulle komma tillbaka för väldigt länge sedan, men det kom aldrig, gillar helskarpt astt 99mac-teamet håller igång forumet men just offtopic är något jag saknar.

Jo, har uppmärksammat det men det är inte samma gäng och stämning verkar det som...

• Medlem
  • S.Sandby
  • 2006-02-11 19:27
Ursprungligen av hansfilipelo:

Jo, har uppmärksammat det men det är inte samma gäng och stämning verkar det som...

Pröva http://www.pratbyran.se/. Ett forum som kan rekommenderas och där kan du hitta några från det gamla gänget.

Det finns många sajter med mycket prat - jag kände inte för att driva en av dom bara.

Hade 99mac haft kvar livsstilsforumet (grunden till Offtopic) hade vi haft en helt annan sajt idag. Små vägval längs resan avgör vart man hamnar. Sen är det upp till var och en att bedöma om slutdestinationen är trevlig eller ej.

Död igen?

Ja, vad är det som har hänt med 99musik? Allt som syns är i princip bara en tom webbblogg.

funkar finfint här, nyrenoverat med ny look och allt. Bör väl funka för alla om ett tag

Gammal tråd det här, men aktuellt problem. Just nu är 99mac.se och ipod.se nere (nyhetssidorna alltså) sedan databasen brakade ihop för Arvid vid en uppdatering. Men forumet fungerar som vanligt, som ni märker.

Hehe, "99musik goes french" eller "spanish" eller vad det nu är...
Men seriöst, vad pågår eg.? Det här var något av det märkligaste jag sett. Men roligt

Bevaka tråden