Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firefox och Bank-ID

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur gör man för att få Java att fungera i Firefox? Kan exempelvis inte anvnda Bank-ID med Firefox.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-04 14:46
Ursprungligen av Thomas Magnusson:

Hur gör man för att få Java att fungera i Firefox? Kan exempelvis inte anvnda Bank-ID med Firefox.

Bank-ID fungerar inte på Mac. Tråkigt men sant.

I senaste MacWorld finns tydligen någon artiken om det, kanske går det nu trots allt...?

Ursprungligen av nubi:

Bank-ID fungerar inte på Mac. Tråkigt men sant.

Fel, jag har använt det på Mac. I Safari. Kolla den här tråden. Däremot kanske det inte fungerar i FF, det har jag inte testat.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-04 15:28
Ursprungligen av Adrian B:

Fel, jag har använt det på Mac. I Safari. Kolla den här tråden. Däremot kanske det inte fungerar i FF, det har jag inte testat.

Japp OK, men det verkar inte gälla alla banker riktigt än, har fortsatt i den andra tråden istället.

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-02-08 15:02

Använd pluggin-funktionen

Det fungerar alldeles utmärkt men det kräver en pluggin och lite pill. Gå in till Firefox sida välj pluggin följ Java länken för OSX det krävs lite klickande innan du är framme. OBS läs dokumnetationen inna du gör något. Lycka till =D

Ursprungligen av joha88:

Det fungerar alldeles utmärkt men det kräver en pluggin och lite pill. Gå in till Firefox sida välj pluggin följ Java länken för OSX det krävs lite klickande innan du är framme. OBS läs dokumnetationen inna du gör något. Lycka till =D

Tack för tipset. Nu fungerar Firefox med Bank-ID.

Jag ändrade rubriken på tråden för att förtydliga ämnet.

Bank ID funkar med Mac och Safari, men det kräver den senaste versionen av både OS X och Safari.

/M

1
Bevaka tråden