Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Försvunnen tråd

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-15 11:41
Ursprungligen av Daniel Eriksson:

Jag håller med, dålig stil att ändra rubriken till något så plumpt. Respektera att Torsigs avsikt inte var den, och jävlas inte genom att ge den rubriken.

Mina 5 cent.

Exakt! Riktigt fult gjort att ändra en rubrik för att passa era egna syften. Usch Björnström och co, sånt vill jag inte se!

Senast redigerat 2005-02-15 11:55
  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-02-15 11:51

Förjävla dålig stil, särskilt som trådskaparen ville diskutera och berömma ett riktigt bra kopieringskydd och inte alls var ute efter ett crack. Så har jag uppfattat det hela.

Nu tycker jag forumet visar sig ur en av sina sämre sidor, eftersom vi talar brevid varandra. Hade vi suttit i samma rum hade den här saken varit utagerad på två minuter.

Mina synpunkter:

- 99mac tillåter inte några som helst diskussioner om crackade program oavsett inriktning, hyllningar, tips, "ocrackbara program" eller nerladdningslänkar.

- Jag ändrade rubriken eftersom DENNA tråd handlar just om att en medlem vill diskutera crackning av Logic (hyllning av dess ocrackbarhet eller ej).

- Har du problem med reglerna är du välkommen att skicka ett PM till mig så får vi diskutera det, den här tråden leder inte till något konstruktivt.

Jag tar kontakt med Torsig och Daniel Eriksson för att reda ut det hela.

Bevaka tråden