1) man kan ha fönster som är 1280 breda på en 800 bred skärm utan virtual desktop.
ta tag i fönstret och dra det så långt åt vänster det går så att bara en liten del sticker ut, förstora sedan fönstret i sidled tills det når andra kanten av skärmen. Nu är fönstret typ dubbelt så brett som skärmen, dvs 1600 brett.
2) jag har två skärmar, jag kan dra upp ett fönster över båda
3)jag har ingen aning om man kan göra ett fönster större än skärmen med virtual desktops men det verkar i vilket fall meningslöst eftersom majoriteten inte har virtual desktops.
så
4) jag tycker iaf att du kan kalla honom för ett urblåst pucko med hedern i behåll. För att säga att man visst kan ha större fönster än 800 på en 800 skärm är nämligen en urblåst pucko-grej att säga, eftersom det inte har någonting att göra med hur stor man ska göra en hemsida.
urblåsta puckon är svåra att tas med. de vet allt och utnyttjar varje situation för att få visa det, även om det verkar emot den sak man ska göra tillsammans. ge honom ett diplom där det står att han vet allt och säg "du är så bra som vet allt!". med lite tur kanske han lägger ner sitt svältfödda ego och börjar jobba mot målet..
tänk pavlov liksom
ciao