Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörde ett skratt

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag hade på iTunes och var inne på MSN.se och spray, så hörde jag helt plötsligt att skratt, låt hån aktigt. Kollade på spray flera gånger om samma sak hände eftersom det var den sidan som jag nyss gick in på, låten som jag spelade hade inget skratt i sig heller.
Och så kom jag å tänka på att nån hade sagt nåt om en trojan i iTunes som kunde skratta, var det den måtro?
Blev lite orolig å tänkte checka med er om ni visste.
Det var fyra skratt på raken som: HAHAHaha!! , kanske 1 sekund

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-02-21 18:47

Det är Spray som är framme och stör, snacka om irriterande

• Oregistrerad
  • 2005-02-21 18:50

Död åt flash-reklam…

Hoppades på nåt i den stilen, vet någon hur man stänger av flash-reklam i Firefox så dom inte är animerade?

• Oregistrerad
  • 2005-02-21 19:09
Ursprungligen av apple4ever:

Hoppades på nåt i den stilen, vet någon hur man stänger av flash-reklam i Firefox så dom inte är animerade?

adBlock är ett tillägg..... fast det kanske inte fick diskuteras här :rolleyes:

Ursprungligen av apple4ever:

Det ska finnas ett plug-in som gör att flash-animationer slår igång först när man klickar på dem. Kan inte komma på var jag har läst om det så här på rak arm, men Google vet antagligen.

Ah, hittade: Flash Click to View.

Det bästa är väl att skita i att gå in på Sprays skitsidor.

• Oregistrerad
  • 2005-02-21 19:16
Ursprungligen av Nurell:

Det bästa är väl att skita i att gå in på Sprays skitsidor.

MS brukar ju köra jobbig flash med ljud på idg:s sidor - men det är ju skitsidor det oxå iofs…

Ursprungligen av Pär:

MS brukar ju köra jobbig flash med ljud på idg:s sidor - men det är ju skitsidor det oxå iofs…

Jag tittar aldrig där, av just sagda anledning.

• Medlem
  • 2005-02-21 20:52

Själv har jag bytt till Lynx, då slipper man rörliga bilder, ljud och dylikt elände (som *** *** *** ***)

1
Bevaka tråden