Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nä. Inga nya iPods. Däremot Steve Jobs gamla sockor i limited unwashed edition. Perfekt att för att värma och skydda din älskling till musikspelare. Skynda fynda!
Sidan ska vara uppe igen efter kl 14. Mycket mer än så ville inte säljaren på AppleStore säga. Men han mumlade på svengelska att det är "en modell" av iPod mini. Förmodligen inte två alternativ med och utan färgskärm alltså..
Han försökte kränga de andra varianterna (iPod 4G, 20GB) men jag sa blankt nej..
Sällan. I återförsäljarledet brukar man trösta kunden med devisen "Har du tur så får du den aldrig" vilket gör köparen purken. Situationen räddas genom att säljaren, som inte heller har någon inblick i Apples produktlanseringar, utbrister "...du får kanske nästa modell istället!"
Jag har pratat med svenska Applestore, som sa att "Tja, det händer spännande saker på iPodfronten. Det är launch just nu, så kolla hemsidan om ett tag"
Spännande! Jag frågade bara om iPod mini, men han sa ju iPodfronten som i helhet...!