Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nya Skype funkar ej för mig. När jag får frågan om att repetera lösenord kan jag ej klicka i fältet. Har väl blivit ngt fel, men hur raderar jag allt o börjar om??
Nya Skype funkar ej för mig. När jag får frågan om att repetera lösenord kan jag ej klicka i fältet. Har väl blivit ngt fel, men hur raderar jag allt o börjar om??
Den raden använder du bara om du ska registrera ett nytt konto!!
Skumt, då är det bara hos mig alltså... testade i alla fall Skype mot en polare som sitter och slavarbetar i Japan just nu och det lät väldigt bra. Det var lite fördröjning vilket jag trodde var naturligt, men han sa att när han satt på fast lina på jobbet där så var det nästan helt utan fördröjning, trots avståndet.
När kommer Skype för mac ha samma versionnummer som WS?
Sitter och retar mig lite på att Skype för mac inte stödjer allt som stöds i Windows. Som IM-konversationer mellan flera etc. Någon som känner till om de försöker komma ikapp Windows versionen eller om Skype likt MSN alltid kommer ligga några steg efter i Macversionen?