Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bränna data-DVD

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-03-27 07:19

Jag vet inte om jag är blind men jag kan inte någon stans hitta hur man bränner en vanlig data-DVD-skiva i iDVD... Går det bara att bränna filmer och bildspel etc?
Vilken programvara skall jag isf. använda för att bränna en vanlig DVD-data-skiva? För jag antar att det måste medfölja något brännarprogram eftersom det finns en brännare i maskinen (en Powerbook 17" 1,33 GHz).

Jag har nyligen gått över från PC till mac och får inte plats med alla filer från PC:n..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-27 09:10

Det är väl bara att sätta i en tom skiva, öppna med finder, dra över filerna till skivan och trycka bränn?

• Medlem
  • Växjö
  • 2005-03-27 09:42
Ursprungligen av Kambei:

Det är väl bara att sätta i en tom skiva, öppna med finder, dra över filerna till skivan och trycka bränn?

Än en gång förstår jag varför jag gick över till mac. Efter att ha levt i PC-världen så hade jag inte ens kunnat drömma om att det kunder vara så enkelt Underbart!!

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-03-27 13:14
Ursprungligen av Hallon:

Än en gång förstår jag varför jag gick över till mac. Efter att ha levt i PC-världen så hade jag inte ens kunnat drömma om att det kunder vara så enkelt Underbart!!

Det kan vara så änkelt i pc världen oxå men macen är enklare!

• Medlem
  • Växjö
  • 2005-03-29 13:22
Ursprungligen av Shinzon:

Det kan vara så änkelt i pc världen oxå men macen är enklare!

Ja, hörde att det går att göra så i XP också, men jag hade win2k när jag switchade.

Härligt iaf!

1
Bevaka tråden