Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag vet inte om jag är blind men jag kan inte någon stans hitta hur man bränner en vanlig data-DVD-skiva i iDVD... Går det bara att bränna filmer och bildspel etc?
Vilken programvara skall jag isf. använda för att bränna en vanlig DVD-data-skiva? För jag antar att det måste medfölja något brännarprogram eftersom det finns en brännare i maskinen (en Powerbook 17" 1,33 GHz).
Jag har nyligen gått över från PC till mac och får inte plats med alla filer från PC:n..
Det är väl bara att sätta i en tom skiva, öppna med finder, dra över filerna till skivan och trycka bränn?
Än en gång förstår jag varför jag gick över till mac. Efter att ha levt i PC-världen så hade jag inte ens kunnat drömma om att det kunder vara så enkelt Underbart!!
Än en gång förstår jag varför jag gick över till mac. Efter att ha levt i PC-världen så hade jag inte ens kunnat drömma om att det kunder vara så enkelt Underbart!!
Det kan vara så änkelt i pc världen oxå men macen är enklare!