Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Edit: Vet inte om jag inbillar mig men det verkar som att när programmet körs utan att något annat program ligger ovanpå får du ca 1-1.5 poäng mindre och hela minskningen är i IP-testet. Tror detta beror på statusbaren som blinkar. Om du däremot drar tex. textredigeraren över halva benchmark fönstret och sedan startar körs inte statusbaren igång med bättre score som följd. Kan tillägas att det är 1.2 jag använder
Med en 2 Ghz processor och ett Radeon 9700 alltså? Ja, då kan vi med säkerhet säga att detta testprogram SUGER och inte har något med datorns prestanda att göra överhuvudtaget.
Med en 2 Ghz processor och ett Radeon 9700 alltså? Ja, då kan vi med säkerhet säga att detta testprogram SUGER och inte har något med datorns prestanda att göra överhuvudtaget.
Programmet kanske inte drar nytta av dubbla CPU. Det jag fick bättre på var främst file I/O, och min hårddisk kan ju vara bättre än din. Sen vet jag inte om det hjälpte att jag har aktiverat Quartz 2D Extreme...