Undrar ifall jag är den enda som har stött på patrull när det gäller leverans av bok beställd via iPhoto.
Beställde en 50 sidig bok med hårda pärmar den 29 januari. Fick besked om att den skickats den 7 februari.
Väntade, väntade, väntade......
Den 7 mars skickade jag ett mail där jag efterlyste boken - fick till svar att den antagligen försvunnit i posten och att det skulle tillverkas en ny bok. Denna skickades den 8 mars enligt bekräftelse via mail.
Väntade, väntade, väntade, väntade, väntade och väntade lite till......
Den 29 mars skickar jag ytterliggare ett mail där jag efterlyser den omskickade boken som fortfarande inte kommit fram. Får ett svar idag där man informerar om att man inte kommer att göra några fler försök utan istället kommer att betala tillbaka pengarna. Jag är dock välkommen att göra en ny beställning till en annan leveransadress - tack så himla mycket!
Det känns ju lagom kul med tanke på att jag spenderade ganska mycket tid på att få ihop beställningen.
Har någon upplevt detsamma?
Hur skickas försändelsen, skriker den ut att den kommer från Apple och gärna vill bli stulen av någon klåfingrig brevbärare? (den är adresserad till ett företag men det kan väl inte spela någon roll)
Vem har rekord i väntetid på leverans?