Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag köpte Route66 Route Professional 2004 for mac version 3.6.0.4 för ett halvår sedan och det har fungerat bra. Även tillsammans med en handhållen GPS
Helt plötsligt och utan förvarning slutade programmet att fungera dvs det startade inte upp. Inga felmeddelanden utan det bara inte startade. Jag slängde alla filer och mappar som kunde tänkas innehålla filer som Route66 skapat och laddade in programmet på nytt. Samma fel igen. Inte ens den hemliga koden som behövs för att låsa upp programmet efterfrågades. Jag har ställt frågan till Route66 support men dom har inte kunnat hjälpa mig. Någon som har lösning på problemet eller som har samma problem?
Jag har samma problem, det verkar vara en taskig förflyttning från Windoze till OS X. Den gamla versionen för OS 9 var mycket bättre och gjorde precis det man var ute efter.
Jag har samma problem, det verkar vara en taskig förflyttning från Windoze till OS X. Den gamla versionen för OS 9 var mycket bättre och gjorde precis det man var ute efter.
Kör ni datana från DVD'n eller har ni som jag lagt in rubbet på hårddisken?
Har f ö inte haft något problem med denna version heller.
Ominstallation - uppgradering av 'motorn' -............
Jag har samma problem, det verkar vara en taskig förflyttning från Windoze till OS X. Den gamla versionen för OS 9 var mycket bättre och gjorde precis det man var ute efter.
Har Du som jag bara accepterat att programmet inte går att köra eller har Du fått något tips från Route 66?
Jag sökte i 99Mac och hittade lösningen på gåtan. Man får inte kalla Hårddisken för Hårddisk. Route 66 accepterar inte våra åäö i namnet på hårddisken. När jag kallar hårddisken för Harddisk fungerar det!