Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken FPS i WoW har ni på olika Macar ?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag undrar om det blir nån större skillnad om man installerar ATI:s drivisar från ati.com istället för att nöja sig med de som följer med panther. (Jag har inte spelet så jag frågar)
ATI har ju som bekant bara haft kontakt med apple förut för att ge ut drivisar, men döm min förvåning då jag hittade dom på ati.com. Uppdaterad version och allt.

Ursprungligen av mandrake:

Jag undrar om det blir nån större skillnad om man installerar ATI:s drivisar från ati.com istället för att nöja sig med de som följer med panther. (Jag har inte spelet så jag frågar)
ATI har ju som bekant bara haft kontakt med apple förut för att ge ut drivisar, men döm min förvåning då jag hittade dom på ati.com. Uppdaterad version och allt.

Fungerar det med ATIs drivisar i iBooken??

Ursprungligen av sbjihp:

Fungerar det med ATIs drivisar i iBooken??

Ja det är som på PC. Dvs en unifierad drivrutin för samtliga kretsar. Om du har radeon dvs.

Ligger runt 35 - 45 fps med nest högsta wideläget. Jag har varit tvungen att dra ner det mesta till low. Kör med distance på 50%. Allt detta på en G5 2x2ghz med 1.5gbram, ATI 9600 med ynka 64mb.

Tycker detta verkar helt ok med tanke på det klena gfx kort som sitter i burken.

Bevaka tråden