Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft stöder iTunes

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I nya versionen av MSN Messenger för windows, 7.0, så kan man ställa in att man visar vilken låt som spelas, precis som i kommande iChat 3 och nuvarande med insticket iChatStatus.

Men intressant är att den funktionen funkar med Windows Media Player och iTunes!

Känner de sig besegrade?

http://www.idg.se/ArticlePages/200504/07/20050407095730_PFA/20050407095730_PFA.dbp.asp

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-04-07 11:25

Riktigt kul!

7.0 av MSN är ju dock jäkligt kass ändå.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

7.0 av MSN är ju dock jäkligt kass ändå.

Bara lite nyfiken...
Vad är det som gör att du tycker den är "jäkligt kass"?
Och vad jämför du med?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Bara lite nyfiken...
Vad är det som gör att du tycker den är "jäkligt kass"?
Och vad jämför du med?

Microsoft stoppar in en massa olika funktioner i MSN nu mera. Hälften av dem fungerar inte som man kan förvänta sig. I den senaste klienten så känner jag även till de som upplevt förseningar när man använder diverse olika funktioner. Det har även jag gjort.

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-04-07 22:54
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Bara lite nyfiken...
Vad är det som gör att du tycker den är "jäkligt kass"?
Och vad jämför du med?

Jag vet inte vad han jämför med, men jag kan konstatera att jag föredrar ALLA andra klienter jag provat, den enda som ens är i närheten (men fortfarande i alla fall något bättre tack vare bättre protokoll mm) är originalklienten för ICQ. Och det är några stycken jag provat:

Miranda, Trillian (win), Fire, Adium X (mac), Gaim (Linux)

Kort sagt, MSN innehåller för mycket "fluff" och onödiga funktioner. Alldeles för rörigt gränssnitt, rent ska det vara! Och slutligen går det ju inte att använda klienter som inte klarar flera protokoll längre. Då får man ju ha flera stycken igång, och det är jobbigt ju...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-07 23:54

Nya msn är som Lek och lär för femåringar. Tacka vetja icq!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-04-08 17:52

Vad är detta för nyhet då? Det har ju funkat i flera år!

Citat:

I Sverige kan du också ange att du vill vara tillgänglig för chatt även på din mobiltelefon. Kompisar kan då skicka ett chattmeddelande till din nalle som ett sms. Funktionen förutsätter att du registrerar ditt mobiltelefonnummer på MSN. Något som är värt att tänka på är att det kostar pengar att även ta emot ett sms.

1
Bevaka tråden