Tack för hjälpen, dock så är jag tyvärr inte särskilt bra på sådan här saker utan det enda som jag sköter är att uppdatera sidan med nya produkter och dyl. Vet därför inte riktigt hur jag ska bete mig för att jag ska klara upp det här meny problemet trots den länk som du postade. Vet ej om du på något sätt skulle kunna förklara lite mer uttförligt hur jag ska göra.
Tack på förhand!
Marcus
Det är egentligen ganska enkelt - för varje fel validatorn rapporterar är det bara att gå in i html-koden och rätta till. Validatorn hjälper dig också lite på traven eftersom den oftast ger en mer tydlig förklaring och lite tips för varje fel. Det kan vara en bra idé att själv kolla mot en html-referens, exempelvis den här, där du hittar info om vilka attribut som är tillåtna i varje html-tagg och vilka taggar som får placeras inuti vilka.
Men (hoppas du inte tar illa upp om jag är lite ärlig) egentligen är mitt bästa råd beträffande menyn "gör om, gör rätt". HTML-koden är en enda sörja, och det går förmodligen betydligt snabbare om du helt enkelt gör en helt ny meny i stället för att lägga en massa timmar på att fixa den gamla.