Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

QT 6 redan ute!!!…bildbevis

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-05-06 21:11

tydligen så finns det personer som har fått tag i programmet… http://www.resexcellence.com/snapshots/snaps_html/05-06-02_Mac15.shtml

Give it to me baby....!

Jodå..jag har sett flera på diverse ställen för nerladdning. Men jag antar att det är beta, även om QT6 är så gott som klart. Bara licenser som strular.

Jag har dock inte laddat ner det och testat. Kan vara dumt att t ex köra programuppdatering med 6an i systemet. Kan bli problem med lagen...

  • Medlem
  • 2002-05-07 18:02

Jag har en polare som har installerat QT6 men så tog han bort det , men den stora frågan är hur han skall göra för att få tillbaka 5an utan att installera om systemet????????

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: jacob:
Jag har en polare som har installerat QT6 men så tog han bort det , men den stora frågan är hur han skall göra för att få tillbaka 5an utan att installera om systemet????????

"han" är inte du väl?

det är bara att slänga samtliga QT-tillägg och inställningar, och sedan ominstallera. jag installerade betan och den sög "stortid"! hängde datorn.

1
Bevaka tråden