Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech Mx 700

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det fler än jag som har problem med denna mus i Tiger?
Först efter att jag installerade drivisarna från Logitechs hemsida verkade allt fungera lika bra som i Tiger, men nu har den mer eller mindre flippad ut och fungerar jättekonstigt. Till slut bytte jag till min Mac bluetooth mus som funkar bra.

/HÖ

Jag har definitivt inga problem med min mx700 i tiger...
Vad är det som händer med den då?

Ett tag i panther tappade min mus kontakten..eller rättare sagt den började glappa så jag fick hålla in knapparna hårt för att de skulle funka.... Men av nån anledning lossnade det och den började fungera klockrent igen...

Observera att jag har haft precis samma inställningar för musen nu som i Panther;
* Om jag klickar överst på ett fönster för att flytta det då "klistras" pekaren fast och lossnar inte förrän jag högerklickar.
* Cruise knapparna har jag inställda på Large men när jag använder dem rullar hela sidan upp eller ner tills den når slut/början.
* Ofta när jag klickar på en knapp händer ingentig alls, ibland inte förrän efter 3-4 försök.
* Klickar på en länk i en lista, inget händer, flyttar på muspekaren och då markeras allt i musens väg.

Nu verkar i alla fall som att den har lugnat sig och fungerar normalt.

Har du drivrutinen (med Logitech Control Center) från Logitechs hemsida?

/HÖ

japp, jag har den drivrutinen, ibland har jag dock problemet att när jag kopplar in musen så fungerar den som normalt, men när jag ska ställa in musen så "ser" inte logitechcentret att jag kopplat in nåt...
så det verkar lite sådär stabilt...
känns inte riktigt färdigt med drivisarna......

haru hört av dig till supporten (om de har nån att hänga i julgranen) ?

1
Bevaka tråden