Efersom jag använder ett tangentbord från en gammal Bondi-iMac sitter min dLinkadapter i tangentbordets extra USBport och funktionaliteten är utmärkt.
Klart det fungerar Min USB-BT till PB funkerar också utmärkt, men jag skulle gärna vilja slippa ha den. Det finns ju ett maxuttag av effekt på USB också, ju mer saker du stoppar dit ju mindre chans att andra saker fungerar som kräver power via USB.
Till Minin behöver du förmodligen en USBhubb iallafall förr eller senare (och en dito till firewire är inte fel).
Jag har klarat mig bra. Kör ena USB kontakten till min scanner och den andra till en minneskortläsare. Resten kör jag via Firewire, och dom flesta FW enheterna idag har ju passtrough så jag kopplar dom i kedja. (Inga hastighetsproblem av det ännu); bara en HD och DVD brännare.
Härlig liten mac i alla avseenden - kör än sålänge med 256 RAM och den är utmärkt för allt kontorsrelaterat arbete... riktigt njutbar!
Där håller jag med helt Jag kör min med 512M bara för skojs skull, men innan jag uppgraderade så fungerade det fint, förutom om man ska ladda massa ljud i garageband.. Just nu funderar jag på varför jag ska köpa en Powermac och hittar ingen bra anledning egentligen