Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med en låt

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis laddat ned eldkvarns Atlantis och första låten hackar. dötrist. Är det någon som haft samma problem när ni köpt musik på Itunes store? vad göra? Hittar ingen länk till reklamationer.
känns lite surt att ladda hem låten igen och pröjsa 9spänn för att ha hela albumet komplett..

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-05-12 13:17

vet att det finns folk som också har haft problem, kommer inte ihåg vad tråden heter men sök lite på forumet så hittar du den nog

  • Medlem
  • International user
  • 2005-05-12 13:25

Jag laddade ned en låt som hackade röv. Skickade ett klagomål så fick jag pengarna tillbaka

Länken till att gnälla hittar du om du klickar på support i iTMS, sedan väljer du "download issues" eller nåt sånt, då dyker det upp ett formulär där man kan välja "quality" som orsak till klagomålet.

Längst ner på denna sida:
http://www.apple.com/se/support/itunes/download.html#form

....finns ett formulär du kan fylla i, jag tror att du ska välja "Quality" som "Request".

Tack för snabbt svar. Har klagat nu får se hur det går.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-05-12 16:39

Jag har inte haft samma problem men jag har problem - när jag laddar ner musik funkar det helt OK med ungefär varannan låt. Men, varannan låt ungefär laddas ner och debiteras mitt kort som vanligt, men - jag kan inte spela dem. På de låtar jag inte kan spela står det inget om att det är jag som äger låten i låtens information, som det gör på de låtar som funkar bra. Jag har skickat ett mail till supporten och väntar på svar, men det är ju synnerligen irriterande. Nån annan som haft detta problem?

Jag hittar ingen support-länk i iTMS och sidan Martin länkade till sväljer inte mitt apple-ID. Vad ska jag göra?

EDIT: Efter femte försöket fungerade det

1
Bevaka tråden