Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp skapa smart mapp för "mina trådar"

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ciao!

Skulle vilja skapa en smart mapp, som tar alla de trådar jag har skapat för någon mailinglista...

Säg att jag har brevlåda1 för mailinglista1 - då vill jag att den smarta mappen ska ta alla mail från denna (och ev andra brevlådor för andra mailinglistor) som jag har sänt till mailinglistan, samt alla replys på mina mail.

Jag har dock inte lyckats lura ut hur göra detta, så lite input vore välkommen...

Bis weiter,

/.scooter

är det inte bara att göra en där både mottagare och från innehåller adressen på mailinglistan? blabla@yahoogroups.kanske? åsså väljer du innehåller brev som matchar något och inkludera brev från skickat.

eller har jag missförstått dig?

Tror inte det räcker; jag vill inte att de trådar/diskussion som jag inte har startat ska synas i den smarta mailboxen...

Foldern mailinglista1 innehåller ju _samtliga_ mail, kanske 10-tusentals, från listan...

det ska bara vara svar på sånt du startat? aj då, genast lurigare... min hjärna har sovit i solen i tre kvart, får inte till det, ger upp...

1
Bevaka tråden