Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync i Tiger - nya enheter

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En länk till listan på kompatibla enheter i Tiger.

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Ursprungligen av Leftrustle:

En länk till listan på kompatibla enheter i Tiger.

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Men åh, jag som hade hoppats på att Samsung D500 äntligen skulle få macstöd.

Tror det är mera Samsungs än Apples fel dock.

Ursprungligen av Leftrustle:

En länk till listan på kompatibla enheter i Tiger.

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Konstigt att inte iPod Shuffle har fått nått stöd i Tiger men det kanske bara är någon som missat att skriva ut det

Hur tänkte dy synka shufflen med adressboken och iCal?

Ursprungligen av Leftrustle:

Hur tänkte dy synka shufflen med adressboken och iCal?

Ok, my fault. Jag såg det som att även filsynken gick genom iSync.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-13 01:42

Filsync genom iSync har jag velat ha sen dag 1 då iSync kom. Icke då, morr!

Nu väntar jag med spänning på om synkning av adresser (gatuadresser) fungerar mellan adressboken och min Sony Ericsson K700i. Någon som vet?

  • Oregistrerad
  • 2005-07-07 22:31
Ursprungligen av Anders Isaksson:

Nu väntar jag med spänning på om synkning av adresser (gatuadresser) fungerar mellan adressboken och min Sony Ericsson K700i. Någon som vet?

Japp, funkar utan problem för mig (under Tiger i alla fall).
Ja, även gatuadresser.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-13 07:20

I besvikelse konstaterar jag att Nokia 6230 fortfarande inte har, och därmed aldrig kommer få, stöd i iSync. Trist...

  • Oregistrerad
  • 2005-04-13 08:31

det är synd på 6230, men vad jag vet saknar den det synkprotokoll som används. Dumt av nokia att inte lägga in det.

Även sinnessjukt störande att inte 6630 har stöd.

Ja, jag tror det är Nokias fel (eller Samsungs fel i mitt fall) att de inte får stöd för iSync. För Apples del finns det ju ingen anledning att bara stödja vissa nallar.

Ska det vara så svårt? Jag ser att supernya och läckra Samsung SGH-E720 inte har stöd. Det har ju ingen Samsung konstigt nog. Irriterande. Isync betyder mycket för mig i valet av mobil!

Ursprungligen av swekarl:

Ska det vara så svårt? Jag ser att supernya och läckra Samsung SGH-E720 inte har stöd. Det har ju ingen Samsung konstigt nog. Irriterande. Isync betyder mycket för mig i valet av mobil!

Det är nog inte svårt - det är nog bara en fråga om prioriteringar hos Samsung...

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2005-07-04 12:19

Nån som hört något om iSync-stöd för Samsung D500?

Kanske ett tredjepartsprogram som sköter syncningen skulle vara bra. Det vore i alla fall bättre än ingenting, som det är nu... Tyvärr har jag inte hittat något sådant. Kanske någon annan har?

Ursprungligen av Rasmus:

Nån som hört något om iSync-stöd för Samsung D500?

Kanske ett tredjepartsprogram som sköter syncningen skulle vara bra. Det vore i alla fall bättre än ingenting, som det är nu... Tyvärr har jag inte hittat något sådant. Kanske någon annan har?

Jag misstänker att det aldrig kommer att hända, tyvärr. Inte ens tredjepartstillbehören fungerar med den telefonen, ta t.ex. BluePhoneElite som listar D500 som en bekräftat inkompatibel telefon i sin kompatibilitetslista ("Incompatible. These devices do not have the features needed to work with BluePhoneElite and are no longer under investigation.") Med andra ord är det nog så att D500 inte har det rätt stödet, tyvärr.

Jag gillar min D500 på många sätt och vis, men hade K750i funnits hade jag definitivt valt den istället.

1
Bevaka tråden