- Gäst
- Oregistrerad ●
Lindqvist: du kör samma variant som jag, PB 12" -> iMac 20"
Själv får jag nog inte den innan helgen tyvärr:
19 maj 2005 15:22 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
19 maj 2005 15:18 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
17 maj 2005 20:41 Shanghai Shipped From Originating Depot
17 maj 2005 12:03 Shanghai Consignment Received At Transit Point
17 maj 2005 09:51 Shanghai Consignment Received At Transit Point
He, he, verkar som fler har tagit den här vägen. Ja, ja, man kan alltid hoppas... håller tummarna för att du får datorn imorgon!
Här är en liten bild på skönheten!
Mums vilken skönhet!
Vad är dina intryck hittills dr.Helmer, dvs. av denna underbara maskin? Blir det varm? Fungerar det bra med skärmen?
He, he, verkar som fler har tagit den här vägen. Ja, ja, man kan alltid hoppas... håller tummarna för att du får datorn imorgon!
Mums vilken skönhet!
Vad är dina intryck hittills dr.Helmer, dvs. av denna underbara maskin? Blir det varm? Fungerar det bra med skärmen?
Ja den är verkligen fantastisk, och det är mest jag som blir varm av att sitta vid den! Låter inte speciellt mycket heller, bara ett svagt sus från fläkten. Har absolut inte det där moppeljudet, som det varit en del snack om här på forumet. Skärmen är riktigt skön att se på, och att datorn är av minimalistisk design gör det hela inte sämre. Har också satt i 1 gig extra RAM, och då flyter spel som ex.vis Unreal tournament helt perfekt. Det är svårt att slita sig från den, men nu i examenstid får man tyvärr göra en del avkall på livets goda!
Nu har mina intryck samlats..och jag älskar min nya iMac 20"
den är stor! mycket positvt! skärmen är underbar!
blir inte så värst varm och låter inte alls mycket!
underbar
Hur betalade du din iMac? Själv körde jag med bankgiro, så de måste godkänna en först.
Ja, ja, dröjer ännu längre att få den. Suck!
Hur betalade du din iMac? Själv körde jag med bankgiro, så de måste godkänna en först.
Ja, ja, dröjer ännu längre att få den. Suck!
betalde med visa, men bankgiro ska väl inte ta så värst lång tid det heller?
Den är iaf värd att vänta på
ååh.. får jag inte den på måndag så bränner jag ner kullander
förresten.. är OSet förinstallerat när burken kommer?
nu sitter jag också och väntar. beställde från apple store on campus natten till idag, så det blev rätt "billigt" (låter fel att säga att något så dyrt är billigt, fast vi kanske kan kalla det prisvärt).
det blev i alla fall en 20". la till 1GB minne samt trådlöst tangentbord och mus. mina förhoppningar är att jag har den inom två veckor i alla fall.
snart tre veckor för mig idag.. får ta mig tid att slå dom en pling och se vad dom sysslar med.
and guess what.. den stod och väntade på mig.
nyligen inkommen så ingen hade haft tid att ringa bara.
så imorgon blir det inte mkt gjort
första inlägget skrivet på min nya imac 20"..
återkommer senare med lite synpunkter osv.
kan ju säga med en gång att den är tysssssst.
ser ut att vara en 17"
Gahh, snart så är min iMac här!
30 maj 2005 21:52 Eindhoven Shipped From Originating Depot
30 maj 2005 18:01 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
30 maj 2005 18:01 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
30 maj 2005 17:28 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
EDIT: PÅ alla "tracker list" som visas up i forumet, så är inte Eindhoven med, men på min. Det är som vanligt...med andra ord...händer alltid konstiga saker runt omkring mig.
Hm, har man tur så kanske man får datorn idag eller imorgon? Vad tror ni?
01 jun 2005 06:17 Orebro Onforwarded For Delivery
01 jun 2005 06:13 Orebro Import Received
Den ska till Sundsvall. Gissar på imorgon själv....
Den går med poståkeriet så om du ringer och tar reda på vart den är kan du nog åka och hämta den själv redan i eftermiddag.
Den går med poståkeriet så om du ringer och tar reda på vart den är kan du nog åka och hämta den själv redan i eftermiddag.
Jaså, där ser man. Tackar för tipset!
EDIT: Trevligt med folk från Hälsingland och Järvsö. Jag är född och uppvuxen i Hudiksvall...