Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LimeWire 2.0

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ni sett att LimeWire 2.0 har kommit ut?

vad skall du med Limewire till, nu när Macsatellite är uppe igen

• Medlem
  • Stockholm
  • 2001-12-23 14:43

Måste tyvärr säga att limewire bara har blivit sämre sen version 1.7. Fler och fler funktioner tas bort för varje version och banners samt sånt shit läggs till. Lite störande..

/glemme - fortfarande 1.7

• Medlem
  • International user
  • 2001-12-23 15:45

Direct Connect!

Någon som har en bra länk till Macsatellite?
Jag försöker ladda ner via versiontracker men får ett felmeddelande om att programmet inte kan hittas på den server dit länken pekar.

Gå in på audiogalaxy.com och på den vägen se om du finner MacSatellite. Har för mig att det ligger en länk där.

Jag lurade dej nog, fann själv ingen där nu.
Men försök på denna länken: http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=11686&db=mac

Kan tillägga att den funkar, testade alldeles nyss. Den som är för Mac OS 8 och upp till 9.

Mac OS X har jag inte kollat!

• Oregistrerad
  • 2002-01-05 16:53

... X verionen funkar inte..

ingen som har en länk där man kan ladda ner den?

Citat:

Skapades ursprungligen av: leo:
... X verionen funkar inte..

ingen som har en länk där man kan ladda ner den?

du kan få den av mig om du vill.
maila mig

MacSatellite är buggig och kraschar Classic då och då. Finns det en OSX-version nånstans? :rolleyes:

Låter som du behöver lite Sputnix-medicin. En väldigt bra, fungerande Audiogalaxy-klient enligt mitt tycke...

Ladda hem Sputnix här.

[ 26 Maj 2002, 08:35: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-05-26 10:04

OpenAG X är klockren tycker jag, lika bra som den "riktiga" AG-satelliten för Windows.

Finns Här.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-05-26 10:54

Jag tycker det har varit mycket problem med LimeWire - den är seg i uppstart och fortfarande ganska buggig. Sedan blir jag inte klok på inställningarna, man lyckas sällan ladda ner någonsomhelst fil utan att "stå på tur" i en tillsynes oändlig väntan...och det kan ju inte bara förklaras med att det är många ute på samma server, eller?!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-05-26 11:04
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Clavius:
Jag tycker det har varit mycket problem med LimeWire - den är seg i uppstart och fortfarande ganska buggig. Sedan blir jag inte klok på inställningarna, man lyckas sällan ladda ner någonsomhelst fil utan att "stå på tur" i en tillsynes oändlig väntan...och det kan ju inte bara förklaras med att det är många ute på samma server, eller?!

Håller helt med, LimeWire är otroligt osmidigt. Är det musik man är ute efter finns det ingen anledning att köra LW, Open AG X är såååå mycket enklare, stabilare och tillförlitligare.

Låter som du behöver lite Sputnix-medicin. En väldigt bra, fungerande Audiogalaxy-klient enligt mitt tycke...

Kan bara hålla med. Finns ingen anledning att använda Macsatellite om man kör OS X.
Sputnix och OpenAG är mycket bättre "AG satelliter".

1
Bevaka tråden