Inga problem här heller.. Uppgraderade direkt över 10.3.9 efter att ha kört igenom "Reparera Tillbehör". Enda problemet vilket inte Tiger kan beskyllas för var en del strul med att få 10g av Oracle att snurra under Tiger på min PowerMac. Men det löste sig med hjälp av OTN Forum och med med hjälp av folk som satt med liknande problem.
Kan säga att tidigare uppgraderingar alltid har slutat med en "Clean Install" men den här gick klockrent för mig både på iBooken och PowerMacen. Tidigare versioner har det blivit en del strul med kernel panics. Speciellt Panther hade jag problem med vilket slutade med att jag gjorde en "Clean Install". Men överhuvudtaget tycker jag kattdjuret är otroligt stabilt och bra.. Visst Linux är det inget fel på. Men genom åren har jag haft betydligt mer strul med Linux och patchar och drivrutiner hitan & ditan än med kattdjuret.
/Ulf En glad & lycklig Tiger user.
Edit: En sak dock.. Jag avstår och skyr alla s.k haxies som pesten.. T.ex alla små hack i menyn brukar historiskt kunna ställa till problem vid migreringar. Bra att veta för dom som har eller haft problem.