Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lyckad butikslansering och premiärfest för MacForum i Göteborg

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

FOTO: Carl-Johan Kihlbom & Mats Björnström

I augusti 2004 öppnade MacForum västsveriges första AppleCenter på Kungsgatan i Göteborg. I måndags var det dags igen, och den här gången var det paradgatan Avenyn som förärades med en stilren Mac-butik. Medan butiken på Kungsgatan inriktar sig mer på professionell ljudproduktion så ligger den nya Avenybutikens fokus på iPod. På kvällen ställde företaget till med storslagen fest för specialinbjudna – vi har bilderna!

Nyhet: http://www.99mac.se/?id=978

  • Oregistrerad
  • 2005-05-25 21:47

Lycka till!

Hoppas det går hela vägen!

Känns helrätt allting.

/Jonas

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-25 21:56

Jättefina foton som vanligt Mats!

  • Oregistrerad
  • 2005-05-25 22:20

Nya anställda, det var trevligt. Tyvärr så behövdes det.
Ser det inte ut som att dom anställt Woody Harrelson?

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2005-05-25 23:50
Ursprungligen av Johan Nilsson:

Nya anställda, det var trevligt. Tyvärr så behövdes det.
Ser det inte ut som att dom anställt Woody Harrelson?

Jag tror det är Woody som har börjat på ny kula helt enkelt

Grymma bilder - rekommenderar en titt i Plusforumet. Kul för MacForum, ska försöka titta in imorgon.

Livstil schmivsstil Det känns lite B att de börjar prata om att de har mer gemensamt med Soundtrack of our Lives än andra datorbutiker. Nej - ni är en datorbutik. Ni har mer gemensamt med andra butiker, än ett rockband, eller ett par jeans för den delen. Och nej, Mac är inte en livsstil bara för att Apple och valda delar communityn gärna vill få det att framstå som så. Det känns alltid så genomskinligt när företag börjar prata om livsstilar hit och dit.. det är bara prylar, inget mer.

Grattis till alla er som var bjudna - surt sa räven men livet går vidare änndå Bra bilder, blir nog något av den pojken

Olle

Det blir ett besök in kort.. men de har mycket att leva upp till. Jag blev helt golvad av butiken på Regent Street i London tidigare i år. Aldrig sett så många macar... total urnördning.

Hoppas att jag kan hålla mig ifrån att bara sticka in huvet och skrika "HOW WAS REHAB, WOODY??"

1
Bevaka tråden