Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Heroes 3 update

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar hur man updaterar Heroes 3 jag har försökt med allt men just den applications saken finns inte!

Snälla hjälp mig!!!!!

Ps. Jag har inte msc os9. Ds. snorra@home.se

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-26 18:11

Har du inte själva Heroes 3 applikationen?

Finns det en uppdatering för OS X?

Jag ser att lillgrabben har hittat hit. Ge killen support, han är antagligen vår yngsta medarbetare. Ser ut som jag får köpa Heroes IV till honom. Han har hela CD skivan men uppgraderingen som finns till Heroes III letar förgäves efter några filer som, trots att han har gjort en fullständig installation, lyser med sin frånvaro...

Någon som minns hur man gjorde på den tiden då OS 9 var kung?

BTW han har OSX och 922 installerat på sin disk men kör sällan i OS 9 om det inte måste för något spels skull

Jag har dessutom pratat med honom att man får svar som man frågar....

  • Oregistrerad
  • 2003-02-26 21:26

hmm jag har version 1.3 av Heroes III och den funkar inte i X utan det blir Classic för den (vilket fungerar utmärkt). Så vitt jag kan se så finns det ingen uppdatering till Heroes III, däremot finns det en till Heroes III complete (till v.4.0.1) men den uppdateringen funkar inte med Heroes III Restoration of Erathia.

Men som sockerconny säger, IV finns ju nu så varför spela III (IV kör ju i X också)

Ok, då vet jag skillnaden. Snart också grabben... visste inte att det fanns flera varianter av Heroes III

1
Bevaka tråden