Jag förvånas över att SAS fortfarande har en så dålig internettjänst efter att dom blivit utnämnda till "sämsta internetsajt" av Internetworld och att tiotusentals svenskar hört av sig till deras internetsupport (berättade en man på deras internetsupport...).
Internetbokningen fungerar halvdåligt på Mac (minst sagt) men mer fascinerande är att den är så konstigt byggd att viss funktionalitet verkar saknas. Eller så är jag dum i huvudet? Jag använder bara internet sisådär 2000 timmar om året under dom senaste 5-8 åren så vad vet jag
Hursomhelst - en utmaning för er alla!
Din chef vill skicka dig till Singapore. Du får boka vilken biljett du vill och vill naturligtvis flyga Business Class med dom nya stolarna som går att luta tillbaka helt (Business Sleeper heter stolarna). Du ska flyga i början på juli och hem 14 dagar senare - välj vilka datum du vill för enkelhetens skull. Priset spelar ingen roll.
Hur tusan bokar du dessa stolar? Hur bokar man businessbiljetter överhuvudtaget? Hittar du en bild på deras sleeperstolar på hemsidan?
Inte så konstigt att det går dåligt för SAS när kunderna inte ens vet hur man köper deras tjänster. Har en känsla av att dom flesta knappar in www.singaporeair.dk istället