Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth Filöverföring

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag får inte Bluetooth Filöverföring att fungera med min t68i. Telefonen är parkopplad och funkar bra med både iSync och Adressboken, men när jag drar filer till Bluetooth Filöverföring så får jag bara upp följande fönster:

När jag klickar på knappen "Sök" så söker den en stund utan att hitta telefonen.

Någon som har ett tips?

/Pär

[ 04 December 2002, 16:50: Meddelandet ändrat av: Pär Svensson ]

• Oregistrerad
  • 2002-12-04 18:21

Pröva att trycka in "Upptäckbar" (Discoverable på min engelska telefon i Bluetooth inställningarna) precis innan du söker på Filöverförings programet.
Annars kan du testa att ladda ner Ericsoon client på versiontracker.com och se om den fungerar bättre.

Japps, du måste göra telefonen Discoverable och trycka Sök. Lägg till den som Favorit så kan du alltid komma åt telefonen i fortsättningen.

Ciryon

• Medlem
  • Hammarö
  • 2002-12-04 19:50

Hur pass bra tycker ni att T68i är? Är den värd att införskaffa? Det sägs att den är lite långsam i gränssnittet, stämmer det?

Den är långsam i gränsnittet om du inte har den senaste mjukvaran i telefonen. Uppgraderingen är själklart gratis.

• Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2002-12-04 20:23

Även med senaste uppdateringen så är den lite långsam men helt ok. Sedan beror det nog på var du uppdaterar den, jag gjorde det på service åström i Stockholm och fick betala 100kr.

Nämn en Ericssontelefon som inte har långsamt användargränssnitt?

/M

• Oregistrerad
  • 2002-12-04 20:48
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: -Martin-:
Nämn en Ericssontelefon som inte har långsamt användargränssnitt?

/M

Svar: T39

Vad blir det för vinst?

På tal om Bluetooth filöverföring. Någon som vet/sett något om de där externa pocket-hårddiskarna med bluetooth funkar till Mac OS X?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Tobias:
Pröva att trycka in "Upptäckbar" (Discoverable på min engelska telefon i Bluetooth inställningarna) precis innan du söker på Filöverförings programet.
Annars kan du testa att ladda ner Ericsoon client på versiontracker.com och se om den fungerar bättre.

Tackar! Funkar hur bra som helst nu.

Problemet med 99mac är att man slutar tänka själv...

/Pär

1
Bevaka tråden