Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag funderar på att dyka upp för allra första gången. Fast bara om det finns pilsner! Har aldrig varit på Vinnys, men det borde ju rimligen vara det där italienska haket utmed hörnet på torget (rätt?).
Haha, kom på att min och björnströms avatar är ganska lika.. Vad är det, en rymddräkt?
Nä - inte en rymddräkt. Utan en sådan där rysk docka! (bilden tagen på MinskWorld - sjukaste nöjesparken jag någonsin har sett. Bara en massa kulsprutor, stridsvagnar, kärnvapen och så klart hangarfartyget Minsk!)
Nä - inte en rymddräkt. Utan en sådan där rysk docka! (bilden tagen på MinskWorld - sjukaste nöjesparken jag någonsin har sett. Bara en massa kulsprutor, stridsvagnar, kärnvapen och så klart hangarfartyget Minsk!)