Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska iPhoto funka alls?

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Inte raderas men något knas är det för det är samma sak där...bara tomma grå ramar...

• Oregistrerad
  • 2005-06-14 19:33

Lite osäker på vad du menar. Bilderna läggs ju in efter datum i iPhotomappen. Om du bläddrar runt här, menar du att originalbilderna bara är gråa, eller är det i iPhoto de inte visas?

När jag går in på min hemma mapp och klickar på foldern bilder så är min 2005 mapp nu tomm....har inte ändrat på något i den mappen..

Och jag kan inte hitta en endaste av alla de bilder jag hade i iphoto när jag söker på spotlight eller finder....vad är det som har hänt!?

När jag skulle pröva att öppna iphoto igen nu fick jag upp detta medelande: oläsliga filer 1 följande filer kunde inte importeras (de kan vara av en okänd filtyp eller så innehåller de ingen information)

Pictures/iPhoto Library/Library.iPhoto

Går det att rädda mina bilder på något sätt?

Tycker att det är ett mycket bra o enkelt prog, funkar bra dessutom till 99% av tiden men nu har det orsakat ett stort orosmoln över min tillvaro....

• Oregistrerad
  • 2005-03-31 07:01
Ursprungligen av Rickard A:

Eftersom gnällspikarna alltid hörs mest

Ursprungligen av Rickard A:

jag berätta att det faktiskt funkar bra för de allra flesta som använder det, inkl mig själv.

Håller med, även om jag kör 1900-talsversionen…
Det gör det det skall, håller ordning på "drettet" på ett sätt som jagsjälv aldrig skulle klara.

Ursprungligen av Pär:

Jepp, den var riktad även åt mitt eget håll.

Bevaka tråden