Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple uppgraderar 7 juli?

Tråden skapades och har fått 73 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-07-07 10:25
Ursprungligen av Ardri:

nå?? några nyheter?

...kanske ska låta det bli "dag" i USA först?

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-07-07 11:19

Vänner!

Tänk att jag tror att det blir en tummetott av allt.
Ingen ny dator, ingen telefon, ingen pryl alls.
Att det helt enkelt handlar om att man gjort beräkningar på
när iTMS passerar 500 000 000 nedladdade låtar.

På apple.se har man nämligen en nedräkning som tickar
på ganska fort. Men man missar nog 7e juli med några dagar.

Jag menar, varför lansera en het nyhet mitt i sommaren,
när alla är på semester och marknaden står still??

Men, men... jag hoppas fortfarande på en uppdatering av Mac mini.

Glad sommar!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-07-07 11:38
Ursprungligen av Ma:

...kanske ska låta det bli "dag" i USA först?

Bra idé faktiskt.... :eek:

  • Oregistrerad
  • 2005-07-07 12:49

jag tror faktikst inte det kommer att komma nåt nytt idag. Som pepe sa tor jag också det har med iTMS nedräkning att göra. Men jag hoppas på en ibook uppdatering iaf

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-07-07 16:29

Nu börjar det väl bli dag i USA också? Så sent går väl inte heller jänkarna upp.. Hoppas det händer något!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-07-07 16:55

De har ju inte kallat till någon "event" i förväg så även om de hade tänkt släppa något idag så låter de nog bli med tanke på händelserna i London.

  • Medlem
  • 2005-07-07 17:30
Ursprungligen av rk:

De har ju inte kallat till någon "event" i förväg så även om de hade tänkt släppa något idag så låter de nog bli med tanke på händelserna i London.

Ja, givetvis.

Ursprungligen av rk:

De har ju inte kallat till någon "event" i förväg så även om de hade tänkt släppa något idag så låter de nog bli med tanke på händelserna i London.

ja det kanske är så, jag tycker det är lite konstigt med tanke på att G8 ländernas möte löper på ändå, men det skulle kanske ses lite vulgärt att inte vänta en dag eller tre, dålig PR.

oops,
jag så just detta på dn hemsida:

Minst 33 människor dödades och ett stort antal skadades i tre tunnelbanetåg och en buss. Premiärminister Blair har lämnat G8-mötet och återvänt till London.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-07 18:21

Det händer inte mycket på nyhetsfronten hos Apple numera!!
Visst fick vi veta hoppet till Intel för en tid sedan, men så här tyst har det väl aldrig varit,, börjar nästan bli lite orolig av att Apple håller på att tappa sin plats som spjutspets som företaget som spottar ut nya roliga prylar..

:=0

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2005-07-07 18:33

Varför skall terrorhandlingar få oss att sluta leva? Jag tycker man skall fortsätta som om inget hänt, det tar bättre.
Hoppas verkligen inte det är därför det inte kommer något.

Äh, klart det inte är. Sen när presenterade Apple någonting öht på en torsdag? uppgifterna om 7:e juli var en missuppfattning, var inget event med nya lanseringar utan en tid för franska journalister att testa Apples sortiment.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-07 19:06

Tycker Apple borde komma med någon ny grym pryl i klass med iPodden før att va fortsatt bæst! iPhone designad av apple med eget Apple OS eller iaf ett som apple gjort GUI till och sjælvklart med iTunes och sync och allt annat man kan tænka sig! Sjælvklart FET apple logga på!
Men just nu har Apple mycke bra sortiment och ska inte gøra mer øn de klarar ska va klass på grejorna inget skit!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-08 06:31

Jaha så det blev alltså den nya i(anti)Klimax. Usch vad tråkigt det ska behöva vara. Ska försöka sluta läsa på forum om rykten. Det blir bara en massa uppblåsta förväntningar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-09 03:52

Vad pysslar dom med,, just nu fattar jag inte in eller ut,,

APPLE måste sitta med ett fett kort i skjort ärmen, för att förklara sig ur detta!?

Skål som fan!

/ F Full fyllare fylligast..

Bevaka tråden