Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

osX är verkligen vändningen för apple

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

det verkar som om X är det som Apple behöver, pratade med en oberoende datorkille, och han sa att jaguar verkligen är det bästa operativsystemet som idag enligt honom finns, mycket mer potential jämfört med win2000 exempelvis.

Och han sa att många gärna vill jobba med X idag. En person var till o med på väg att börja med X i 3d maya istället för win2000 - detta är bra för Apple.

• Medlem
  • 2002-09-17 06:18
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: draags:
det verkar som om X är det som Apple behöver, pratade med en oberoende datorkille, och han sa att jaguar verkligen är det bästa operativsystemet som idag enligt honom finns, mycket mer potential jämfört med win2000 exempelvis.

Och han sa att många gärna vill jobba med X idag. En person var till o med på väg att börja med X i 3d maya istället för win2000 - detta är bra för Apple.

Ja, mycket potential. Mycket, mycket mer än normalanvändaren behöver. Men för proffsen, jättebra!

/Ulf A

Har hört precis samma sak ifrån en annan oberoende datorexpert som säger samma sak.....

X är ett riktigt lyft för Apple....

Upplever samma sak på jobbet.

Mina arbetskamrater som "mobbat" mig för att jag kör mac ställer nu en massa frågor, och när jag ssh:ar till maskinen hemma tittar de avundsjukt på

MacOS X har givit Mac:en den tyngd som saknades innan, nu ses mac som en "riktig" dator igen !

[ 17 September 2002, 13:47: Meddelandet ändrat av: lilledanne ]

• Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-09-17 21:07

Maccen är ju äntligen på väg bort från sitt
WIMP-environment

1
Bevaka tråden