Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fire istället för MSN och iChat?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-22 14:45

Just nu anvnder jag msn och ichat. ichats videosamtal funkar skit bra nu tom med pc som har aim. frågan är om Fire tillåter videosamtal? isf är det det ultimata programmet ju. som sammankopplar både aim, msn och icq... eller vet någon om det finns ett ännu bättre program.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-22 15:37

Adium X? Vet inte om det är bättre, men bra är det!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-07-22 18:23

Adium X klarar inte videosamtal. Bortsett från det är det dock i mitt tycke det absolut bästa chatprogrammet för mac.

  • Medlem
  • 2005-07-22 18:26

Tror inte Fire klarar video heller. Annars är både det och Adium trevliga små program.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-15 18:12
Ursprungligen av SirN:

Tror inte Fire klarar video heller. Annars är både det och Adium trevliga små program.

Mercury Messenger är ett java baserat chat program som stöder video chat med msn.

  • Medlem
  • Ale
  • 2005-07-22 23:45

skype kör jag.
chatt, problemfria filöverföringar över nat, man kan ringa, och nu i senaste betan är videosamtal med.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2005-10-15 13:13
Ursprungligen av j0ppe:

skype kör jag.
chatt, problemfria filöverföringar över nat, man kan ringa, och nu i senaste betan är videosamtal med.

jo jo.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-10-15 14:26

jag använde fire ett tag, klarade mig en vecka innan det började krascha lite då och då. Ett dygn senare vägrade det starta. då gick jag över till Adium som jag kört i två veckor nu utan några som helst problem.

1
Bevaka tråden