Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trycka vykort?

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-08-09 15:31

Eclipse, hur går det med researcharbetet?
Det har ju inte gått så många dagar sedan tråden skapades men jag är i alla fall lite nyfiken på vad du kommit fram till!

Mvh
Lila huset

Testade VistaPrint nyligen och första omgången vykort som kom efter ca 5 dagar var en besvikelse. De var på tok för mörka och med ett obehagligt blåstick i bilden. F ö var det tekniskt inga fel, bra känsla i papper och yta.

Deppade i några timmar men tog mig i kragen och skrev ett mail där jag berättade hur besviken jag var. 2 timmar senare fick jag svar att de vill ha nöjda kunder och erbjöd sig att utan kostnad göra om hela jobbet. Justerade till bilden rejält då jag hade "feltrycket" att utgå ifrån, och laddade upp den på nytt. 6 dagar senare kom korten och jag är väldigt nöjd!

Jag kommer att anlita dem igen, både pga priset och snabbheten, men framförallt för ett proffsigt kundbemötande.

/Roger

Nja... det har gått sätt lång tid. Det som jag har kommit fram till står att läsa i denna tråden!

Jag har även kollat i annat forum, men det är mest attityder till vykort.

Jag vet att attityden till vykort är i förändring, så att säga! Jag vet också att jag kan planera för att trycka en mindre mängd vykort digitalt.

I övrigt finns det inte mycket mer att säga... Jag ska leta bland mina fotografier och arbeta lite med utformningen... Det är först nästa sommar som det kan bli aktuellt, så vi är ute i god tid!

Bevaka tråden