Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vad skulle kunna upptaderas idag då? Tror inte att det är nått stort som kommer nu...Eller?
Ingen aning, har inte sett några rykten om att det skulle hända saker just idag. PowerBook är det lite för tidigt för känns det som. Även PowerMac, iMac med flera. Kanske ny iPod?
Pöwerbook eller iMac är ju fullt möjliga kandidater.
iMac tror jag inte på, de uppdaterades ju i maj, det är rätt nyligt i Apples värld (brukar väl minst vara 6 månader till ny uppdatering). PowerBook har inte uppdaterats sedan slutet av januari, så det låter väl rimligare (och vore väldigt välbehövligt dessutom) även om det känns lite tidigt ändå.
Dom kollar la bara stavfel och ser till att skriva mer om hur bra Mac Mini's ATI 9200 kort är på spel
o.s.v .
----------
Har börjat tappa Äpple-hoppet på senaste taget, jag menar ju: Dom gör ju bara bort sig nu för tiden!!!
De sista intressanta produkterna som kom var ju iMac och Mac Mini(när dom kom), iMac är fortfarande väldigt bra tycker jag, men Mini är ju ett skämt nu för tiden!
Apple vs. MS - ActionFigurer!!
Var Steve Jobs och kämpa mot den elaka härskaren Bill Gates!
Jobs har en knapp på rumpan som gör att han säger "BOOM" när man trycker på den och Gates har en diskett med Word som kan skjutas iväg med den otroliga Micro-slangbellan(säljes separat)!
Näe, varken iBook eller Mac mini kommer att uppdateras nu, jag skulle bli väldigt förvånad om det hände. Oavsett hur klena uppdateringar Apple gör brukar det alltid dröja minst ett halvår innan en ny modell kommer.