Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Täta plonkrrr (typ runt ett i sekunden) i kombination med fryst dator är inget gott tecken... Hände mig med en sprillans ny 2.5-tumsdisk. Fick den utbytt.
Hmm.. Någon patch har inte kommit än. Någon som har något nytt angående detta?
Jag har kontaktat stället jag köpte Macen på, och de säger att de åtgärdar det om jag lämnar in dem till dem, men jag vill inte vara utan dator.
Hmm.. Någon patch har inte kommit än. Någon som har något nytt angående detta?
Jag har kontaktat stället jag köpte Macen på, och de säger att de åtgärdar det om jag lämnar in dem till dem, men jag vill inte vara utan dator.
Hellre en död dator i handen än en fungerande inom en vecka...
Inget nytt.. Den där declunkern jag postade gjorde inget bra jobb.. Men däremot har min slutat plonka.. Åtminstone inte ens i närheten lika ofta som innan. Väldigt sällan nu!
Kanske låter dumt, men jag har fått för mig att ju mer det finns på hårddisken, desto mindre väsnas den
Vet inte om det är inbillning eller ej, men efter att jag fimpade Adium så låter den knappt längre... Får labba lite mer, verkar ju konstigt i sånt fall.
Vet inte om det är inbillning eller ej, men efter att jag fimpade Adium så låter den knappt längre... Får labba lite mer, verkar ju konstigt i sånt fall.
Alltså menar du att den plonkade ofta när du hade Adium igång?