Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem efter det att datorn satts i "sleep"

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2005-08-07 13:46

igår när jag hade lekt färdigt för dan med min sprillans nya ibook så fick den sova samtidigt som jag gjorde det.
när jag vakna imorse och starta den så varje gång jag tryckte på nåt program i docken så kom applications mappen upp.

sen om jag öppnat ett program därifrån så öppnasdes programet men om jag sen t.ex tryckte på desktopen så jag fick upp findern och sen tryckte på programmet så var det fortfarande findern i menu baren..
hur som löst problemet genom att logga ut och logga in igen, men var ett irriterande problem och undrr ifall nån av er har upplevt samma sak och kanske vet hur man löser det, vill inte behöva logga ut och logga in efter varje sömläge.

ps: kör ut2004 i 1024 x 768 med nästan alla inställningar på high, inga på low eller liknande. och det flyter hur fint som helst även på riktigt stora banor.
q3 är en dröm att spel (dock har det varit det länge)... synd bara att hl2 inte blivit portat till mac.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-08-07 18:11

Alla dator oavsett PC eller Mac har kan få problem med att gå i vila.
Ofta går det bra att gå vila och sedan väcka o köra vidare utan problem.

Jag undviker funktionen Vila (gör det sällan).

1
Bevaka tråden