Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DVD-skivor som inte funkar överallt

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-08-17 20:45

Hallå där ute.

Jag har råkat ut för ett problem som känns som kan få den tålmodigaste att börja bli tokig.

Jag använder DVD studio pro 3 en hel del. Men ibland så funkar inte skivorna på alla spelare. Jag användrer en vanlig hem DVD spelare för att testa skivorna + datorn jag gör skivorna på. Trotts detta så funkar inte skivorna på alla spelare???

För att öka på tokigheterna så är det inte ett permanent problem, utan de kommer bara på någon enstaka produktion trotts att jag jobbar på samma sätt nästa hela tiden.

Om någon har en tanke kring detta så skrik ut den.

Dodo

Kan vara skivorna DVD skivors kvalite varierar en del. Men har du använt märkes-dvdskivor så beror det nog inte på skivorna. Sen kan längden och kodningen på produktionen spela viss roll plus spelarna själva som inte alltid är så kompatibla som de borde vara.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-08-17 21:10

Tack jazzper.

Jag tror inte det är längden eller kodningen. Det är mest korta filmer och jag har ganska bra grepp om kodning.

Tror inte heller att det är skivorna (men ska kolla). Jag använder samma skivor nästan hela tiden, men problemmet kommer inte alltid. ???

Dodo

1
Bevaka tråden