Hur kan man inte tycka om PC-City? Jag var där i Fredags och inhandlade en PPB15". Priset var lägre än alla priser på macbarometern och dessutom skulle det medfölja en extern HD på 80 gig, värde ca 900 pix. Det är ju ett finfint deal. Nu var det så att de inte hade inne den externa disken, utan skulle ringa när den kom in. I dagens reklamskörd kom det ett nytt blad från PC-City där man skulle få med en Airport Express om man köpte samma dator som jag köpt för en vecka sedan. Det är ju ett ännu bättre deal eftersom jag funderat på köpa en APE. Så jag begav mig tillbaka till butiken för att förhandla. Jag gick in och efter att ha tillbrinagt ungefär en minut på Apple avdelningen så kommer det fram en försäljare och frågar om jag vill ha hjälp. Det vill jag ju och förklarar mitt ärende. Jag vill "byta" erbjudande till det bättre erbjudandet, går det? -Javvist, inga problem säger försäljaren, skall bara kolla om vi har några i lager, det hade dem och efter 5 minuter lämnar jag affären med en Airport istället, UTAN KNUSSEL!! Jag tycker det är helt fantastiskt. Så bra service har jag nog inte fått någostans någonsin. Heder till PC-City. Kollade snabbt in lite andra grejjer och de verkar ligga under i pris på nästan allt. 6 kronor på Migthy Mouse kanske inte är mycket, men ändå.