Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Registrera Opera gratis idag!

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-01 11:29

Upptäcker att roll over funktionen, dvs. att man får en titt på vad diskussionen handlar om, här på 99mac när man håller pekaren över diskussionsrubriken, inte fungerar i Opera. Man får bara adressen till diskussionen i den gula lilla rutan.

Vänligen, Ylan

• Oregistrerad
  • 2005-09-01 12:08

Hmm, jag har diskcachen avstängd och den känns fortfarande mycket snabbare än opera och firefox.. Sen är ju "Anpassa till fönsterbredd" underbart

safari känns bättre. kan inte hjälpa det. intuitivt som sjutton.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-01 12:56
Ursprungligen av sugplopp:

safari känns bättre. kan inte hjälpa det. intuitivt som sjutton.

Känner också ett visst motstånd, men det beror till stor del på inkörda kortkommandon och på den väl inkörda bokmärkesraden.

Vänligen, Ylan

Jag förstår inte hur man kan leva utan en bokmärkesrad som den Safari och FF har. Och jag håller med om att Opera är uselt designad. Jag testade att högerklicka på verktygsfältet och försöka anpassa det, men jag blev rätt förvirrad över vad som hände när jag testade olika alternativ. Det såg bara märkligt ut.

Bokmärkesrad finns. Inte lika enkel att hantera som i Safari men klicka i URL raden så får du Topp 10 siter du besöker jag skulle misstänka att de sidorna som du har i bokmärkesraden finns i den listan...

Slog ihop de två parallelltrådar som avhandlade samma ämne.

Bevaka tråden