Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Papperskorg fungerar inte i Mail

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att använt Mail sedan start har huvudpapperskorgen slutat fungera. Dvs den papperskorg som är kopplad till mitt första konto. När jag flyttat mejl till den papperskorgen finns inte mejlet längre (ifall jag skulle ångra mig). För mina två andra konton fungerar papperskorgarna, dvs jag kan kolla vad jag slängt. Jag har kryssat för "Flytta borttagna brev till en separat mapp" och valt "Radera borttagna brev efter en vecka" för samtliga konton.

Någonting har hänt, vad ver jag inte. Hur skall jag få papperskorgen att fungera igen?

Jag svarar själv, bäst så. På Apples supportsidor fann jag följande rekommendation av Ernie Stamper: "The missing messages are there, but not being displayed. Quit Mail. Rename the folder to include .mbox, relaunch Mail, and the messages should now display." I POP-kontot lade jag till ".mbox" till mappen Deleted Messages. Då dök filerna återigen upp i papperskorgen.

1
Bevaka tråden