Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flash Components .mxp gratis

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Är en nybörjare angående flash. Har egentligen hittat en del grafisk animerande flash component som tex snö, vill att det ska se ut att det snöar på min sida men hittar dock bara .zip filer (mappen innehåller en .fla och .swf fil). Eftersom jag är nybörjare så vet jag bara hur man använder en .mxp fil. Är det någon som har snö effekten eller vet hur man hanterar en zip fil?

// förvirrad

Ursprungligen av Infinity8:

Hej!

Är en nybörjare angående flash. Har egentligen hittat en del grafisk animerande flash component som tex snö, vill att det ska se ut att det snöar på min sida men hittar dock bara .zip filer (mappen innehåller en .fla och .swf fil). Eftersom jag är nybörjare så vet jag bara hur man använder en .mxp fil. Är det någon som har snö effekten eller vet hur man hanterar en zip fil?

// förvirrad

hejsan.
en .mxp-fil är en plugin till något av programen Macromedias i programsvit. I det här fallet rimligen Flash MX. Det betyder att du måste investera i Flash MX för att ha glädje av .mxp-filen. Macromediaprogrammen är inte billiga men fantastiskt bra och man kan ladda ner en utvärderingsversion på deras site

1
Bevaka tråden